Všeobecné ustanovenia
Predávajúci:
Bravedan s.r.o.
Malinová 229/377
95607 Veľké Ripňany
IČO: 36 361 330
DIČ: 2022190797
IČ DPH: SK2022190797
Okresný súd Nitra, oddiel Sro, vložka číslo 18133/N
Obchodná spoločnosť bola založená zakladateľskou listinou zo dňa 12.4.2006 v súlade s ust § 57 ods. 3, § 105 – § 153 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Kupujúci (zákazník) potvrdením objednávky potvrdzuje, že akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia uvedenými obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok.
Objednávanie
Objednať tovar je možné prostredníctvom internetového obchodu http://www.beanup.sk/obchod.html, e-mailom na [email protected] alebo na tel.č. 0904 434738. Uvedené ceny sú konečné a sú uvedené vrátane DPH. V cene nie je zahrnuté poštovné. Odoslaním objednávky vyjadruje kupujúci súhlas s obchodnými podmienkami tohto internetového obchodu a uvedenými cenami tovaru. Odoslaním objednávky dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a obe strany majú práva a povinnosti vyplývajúce z platných predpisov. Predmetom zmluvy je tovar uvedený v objednávke.
Spôsob doručenia
Kupujúci si vyberie spôsob dopravy a formu úhrady pri objednávaní tovaru. Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty. Pri spôsobe platby formou dobierky platíte za tovar pri dodaní tovaru dopravcom. Pri spôsobe platby na účet v Tatra banke č. 2622148033/1100 (variabilný symbol je číslo objednávky), tovar zasielame Slovenskou poštou okamžite po pripísaní príslušnej čiastky na účet predávajúceho. Približná doba doručenia je 2-7 pracovných dní. V prípade, že objednaný tovar nebude možné doručiť, predávajúci bude o tom kupujúceho informovať. Uvedené poštovné platí pre doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky. Pre doručenie mimo územie Slovenska nás kontaktujte na [email protected] .
Reklamácie a záruka
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou v súlade s platným právnym poriadkom. O prípadnej vade tovaru je kupujúci povinný informovať predajcu neodkladne ihneď po obdržaní zásielky, inak reklamácia nebude uznaná. O reklamácii nás môžete informovať telefonicky alebo e-mailom na [email protected] . Za vady zapríčinené prepravcom nezodpovedáme - v prípade zjavného poškodenia obalu zásielky spíšte ihneď reklamačný protokol s prepravcom.
Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.
Alternatívne riešenie sporov
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
ZHROMAŽĎOVANIE INFORMÁCIÍ O UŽÍVATEĽOCH, OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:
Ochrana osobných údajov
Čl. I
Úvodné ustanovenia:
Pre potreby týchto Zásad sa rozumie:
- Prevádzkovateľom eshopu: Bravedan s.r.o., Malinová 229, 95607 Veľké Ripňany, IČO: 36361330,
- Osobnými údajmi: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, fakturačná adresa, doručovacia adresa, IP adresa, cookies.
- Prevádzkovateľ e-shopu www.beanup.sk ako správca Osobných údajov týmto informuje o spôsobe a rozsahu spracovania Osobných údajov, vrátane rozsahu práv Účastníka (ako je tento definovaný nižšie) súvisiacich so spracovaním jeho Osobných údajov.
- Prevádzkovateľ pri spracovaní osobných údajov postupuje v súlade s nasledujúcimi právnymi predpismi: Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (ďalej len "Nariadenie").
- Účastník: je fyzickou osobou, ktorá nakupuje od Prevádzkovateľa tovar a služby.
- Účelom: je predaj tovaru koncovému zákazníkovi (účastníkovi). V súvislosti s vyššie uvedeným dochádza k spracúvaniu Osobných údajov v rozsahu v akom boli poskytnuté v súvislosti s objednávkou produktov Prevádzkovateľa, resp. v rámci rokovaní o uzavretí zmluvy s Prevádzkovateľom, ako aj v súvislosti s uzatvorenou zmluvou, za účelmi uvedenými nižšie v čl. II.
Účel a doba spracovania Osobných údajov:
Prevádzkovateľ spracováva Osobné údaje pre nasledujúce účely:
- plnenie zmluvy, prípadne iného záväzku, a poskytovanie služieb:
- osobné údaje budú spracované po dobu rokovaní o uzavretí zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom, a to za účelom uzavretia zmluvy, ako aj počas trvania zmluvného vzťahu;
- marketingové akcie: na účely splnenia marketingovej akcie, vyhodnotenie, ukončenie, doručenie prípadnej výhry, atď. Doba spracovania: po dobu marketingovej akcie.
Dodržanie právneho záväzku (najmä účtovného, daňového a archivačného, poskytnutie súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdom, a pod.):
- daňový doklad bude uchovaný 10 rokov od ukončenia zmluvy: Za účelom plnenia zákonnej povinnosti archivácie účtovných dokladov na základe zákona č. 563/1991 Zb., o účtovníctve v znení neskorších predpisov budú Osobné údaje ďalej spracované a uchované po dobu 10 rokov od roka nasledujúceho po roku, v ktorom došlo k uzatvoreniu zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom;
- plnenie povinností v súvislosti s uplatnením práv z chybného plnenia, poskytnutia súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdu: Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať základné osobné, identifikačné a kontaktné údaje zákazníka, údaje o tovare a údaje z komunikácie medzi zákazníkom po dobu 4 rokov odo dňa uplynutia záručnej doby na tovar.
Oprávnené záujmy Prevádzkovateľa, ochrana práv a právom chránených záujmov Prevádzkovateľa:
- účinná obhajoba v prípade sporu. Doba spracovania sa tu stanovuje na 4 roky od uplynutia záručnej doby na tovar a predlžuje sa o dobu, po ktorú je spor vedený;
- oprávneným záujmom Prevádzkovateľa je ďalej zasielanie obchodných oznámení (plošných ponúk a individuálnych ponúk) v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a v súlade s bodom 47 Nariadenia, ak Prevádzkovateľ získal podrobnosti elektronického kontaktu v súvislosti s predajom tovaru a služieb Účastníkovi.
Marketingové a obchodné ponuky služieb Prevádzkovateľa:
- plošné zasielanie obchodných ponúk produktov: zasielanie všeobecných reklamných oznámení bez zacielenia na konkrétnu skupinu adresátov. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
- individuálna ponuka: zasielanie reklamných oznámení po zhodnotení niektorých osobných aspektov vzťahujúcich sa k fyzickej osobe. Prevádzkovateľ nevykonáva profilovanie v súlade s čl. 22 Nariadenia, keďže nejde o automatizované spracovávanie, ale ručnú tvorbu individuálnych ponúk. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
- cookies: krátke textové súbory generované webovým serverom a ukladané v počítači prostredníctvom prehliadača. Rozlišujú sa dva typy. V prvom rade sú to cookies potrebné na zabezpečenie fungovania a analýzu webu (uskutočnenie prenosu elektronickej komunikácie prostredníctvom elektronickej komunikačnej siete, s použitím týchto cookies nemožno vysloviť nesúhlas). Ďalej ide o cookies, ktoré hodnotia niektoré osobné aspekty vzťahujúce sa ku konkrétnej fyzickej osobe. S použitím druhého typu cookies musí Účastník vysloviť súhlas. Doba spracovania je v tomto prípade 3 roky.
- Pre účely re-marketingu sú odovzdávané cookies iným spracovateľom iba v prípade, že u nich bol udelený súhlas na tento účel, a to s expiračnou dobou maximálne 500 dní. Ak dôjde k odobratiu súhlasu s reklamnými cookies, nie je technicky možné už raz odovzdanú cookies u spracovateľa ihneď odstrániť. Na odstránenie cookies u spracovateľa dôjde automaticky po uplynutí expiračnej doby. Okamžitým riešením pre zamedzenie re-marketingových aktivít spracovateľom je zmazanie cookies z prehliadača.
Ochrana osobných údajov a informácie o spracovaní:
- Pokiaľ Účastník neposkytne svoje Osobné údaje, nie je možné uzavrieť zmluvu s Prevádzkovateľom a / alebo mu poskytnúť služby z nej vyplývajúce. Osobné údaje sú v tejto súvislosti nevyhnutné pre poskytnutie konkrétnej služby či produktu Prevádzkovateľa.
- Po uplynutí lehôt uvedených vyšiie Prevádzkovateľ Osobné údaje vymaže alebo anonymizuje.
- Účastník je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť len pravdivé a presné Osobné údaje. Za správnosť, presnosť a pravdivosť poskytnutých Osobných údajov je zodpovedný Účastník. Prevádzkovateľ za správnosť poskytnutých údajov nenesie zodpovednosť.
- Prevádzkovateľ vynaloží maximálne úsilie, aby nedošlo k neoprávnenému spracovaniu.
- Prevádzkovateľ je oprávnený odovzdať osobné údaje Účastníka tretím osobám, a to za nasledujúcimi účelmi: dokončenie objednávkového procesu, doručenie tovaru, zasielanie obchodných oznámení, hodnotenie spokojnosti zákazníka, služby zákazníckej podpory, vybavovanie reklamácií.
- Osobné údaje sú a budú spracované v elektronickej podobe neautomatizovaným spôsobom.
Práva Účastníka súvisiace so spracovaním osobných údajov:
1. Práva Účastníka v súvislosti s ochranou osobných údajov:
- požadovať od Prevádzkovateľa prístup k jeho Osobným údajom;
- na opravu poskytnutých Osobných údajov;
- na vymazanie poskytnutých Osobných údajov;
- na obmedzenie spracovania Osobných údajov;
- podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov;
- právo na prenos osobných údajov na iného správcu;
- právo namietať proti spracovaniu osobných údajov;
- právo na odvolanie súhlasu.
3. V prípade, že by sa Účastník domnieval, že Prevádzkovateľ vykonáva spracovanie jeho Osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou jeho súkromného a osobného života alebo v rozpore s príslušnými právnymi predpismi, najmä ak sú Osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže:
- požiadať Prevádzkovateľa o vysvetlenie, a to e-mailom na adresu [email protected]
- namietať proti spracovaniu a požadovať e-mailom zaslaným na adresu [email protected], aby Prevádzkovateľ zabezpečil odstránenie takto vzniknutého stavu (napr. blokovaním, vykonaním opravy, doplnením alebo likvidáciou Osobných údajov). Prevádzkovateľ o námietke bezodkladne rozhodne a informuje Účastníka. Ak nevyhovie Prevádzkovateľ námietke, má Účastník právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov.
- Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie Účastníka obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.
5. Prijatie žiadosti o uplatnení práva podľa čl. VII ods. 1 je možné iba prostredníctvom dátovej správy alebo listom s úradne overeným podpisom na adresu sídla spoločnosti. Súčasťou žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude potom zaslaný overovací e-mail na potvrdenie totožnosti žiadateľa.
6. Pokiaľ Účastník uplatní niektoré z práv z článku VII, odsek 1, má Prevádzkovateľ právo žiadať preukázanie totožnosti Účastníka.
7. Žiadosť o prístup k osobným údajom tak musí byť zaslaná z e-mailovej adresy žiadateľa. Ak bude žiadosť podaná inou formou, či z inej e-mailovej adresy, má Prevádzkovateľ právo požadovať dodatočné overenie formou odpovede na overovací e-mail. V prípade, keď žiadateľ nepreukáže svoju totožnosť do 14 dní od zaslania verifikačného e-mailu, nebude jeho žiadosť na uplatnenie práv prijatá.
8. Prevádzkovateľ je oprávnený v prípade opakovanej a neopodstatnenej žiadosti o poskytnutie fyzickej kópie spracúvaných Osobných údajov účtovať primeraný poplatok za administratívne náklady s tým spojené.
Čl. VIII
Záverečné ustanovenia:
- Všetky právne vzťahy vznikajúce pri spracúvaní Osobných údajov sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, a to bez ohľadu na to, odkiaľ bol prístup k nim realizovaný. K riešeniu prípadných sporov vzniknutých v súvislosti s ochranou súkromia medzi Účastníkom a Prevádzkovateľom sú príslušné slovenské súdy.
- Dotknutá osoba má právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk).
- Tieto Zásady nadobúdajú účinnosť dňom 31.08. 2020.
Ako môžem zmeniť, aktualizovať alebo odstrániť svoje osobné údaje?
Zákazníci môžu svoje osobné údaje kedykoľvek zmeniť alebo aktualizovať po prihlásení sa do svojho účtu alebo na základe písomnej žiadosti na email [email protected]. Zároveň, na Tvoju písomnú žiadosť budú osobné údaje z databázy vymazané a spoločnosť Bravedan s.r.o. ich nebude ďalej spracovávať.
Čo sú cookies a ako ich využívame?
Cookie je malý textový súbor, ktorý sa prenáša z webovej stránky a uloží sa v Tvojom počítači alebo v Tvojom mobilnom zariadení. CHRISTALL s.r.o. (a/alebo jej partneri ako Google, Facebook a pod.) používa cookie súbory (tzv. cookies) s cieľom zlepšiť a zjednodušiť Tvoju návštevu na stránke www.bombabarista.sk. Nepoužívame ich na uloženie Tvojich osobných informácií a ani ich neposkytujeme tretím stranám.
Súbory cookies môžeš odmietnuť alebo v prípade potreby vymazať. Pokyny, ako to urobiť nájdeš v sekcii „Pomocník“ tvojho webového prehliadača.